Назад
  • Автор
    Тема
  • #294

    marlubo
    Moderator

       

      Модул:  Математика
      Тема: Измерване
      Цел:

      •  Формиране на елементарни представи за величини;
      •  Формиране на практически умения за техниката на измерване;
      •  Сравняване на резултатите от измерването;

      Материали:

      •  „Приятели с цифрите” стр. 6, 18, 19, Допълнителен картон Nr.6;
      •  Цветни моливи и ножичка;

      Модул:  Български език и литература
      Тема 1: Разказвам за моето семейство
      Цел:

      • Развитие на свързаната монологична реч;
      • Разпознаване на букви от азбуката в пряката им връзка с членовете от семейството;

      Тема 2: Ние сме малки артисти
      Цел:

      • Провокиране на интерес към театъра;
      • Формиране на умения за влизане в роля;
      • Игра „Довърши стиховете”;

      Материали:

      • „Приятели с буквите” стр. 22, 24, Допълнителен картон Nr.11

      Модул:  Социален свят
      Тема: Какво правя, как се движа
      Цел:

      • Формиране на умения за разпознаване на собствените действия, движения и постъпки;
      • Игра „Разпознай и повтори движението”, „Професии”;
      • Игра „Нарисувай това, което виждаш в огледалото”;

      Материали:

      • „Приятели в моя свят” стр. 5, 16, Допълнителен картон Nr.5 и 5А (евентуално ще променим условието на задачата);

      Атанаска

    Viewing 1 replies (of 1 total)
    • Author
      Replies
    • #917
      at_boteva

         

        Скъпи родители,

        понеже не успяхме да работим с учебниците, може да си направите в къщи като домашна работа:

        „Приятели с цифрите” стр. 6, 18, 19, Допълнителен картон Nr.6;

        „Приятели в моя свят” стр. 5, 16,

        В книжката „Приятели с буквите” стр. 22 може да проверите до къде е стигнало вашето дете. Ние работихме по темата, но не бях в състояние да проверя при всички деца кой какво е направил.

        Приятна работа

        Атанаска

      Viewing 1 replies (of 1 total)

      You must be logged in to reply to this topic. Login here